MENU BAR

Tuesday, 20 September 2016

JAMU JARAK MANJA : TIPS MENJARAKKAN KEHAMILAN

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Hari ni saya nak kongsi tips sikit dengan sahabat pembaca saya semua. Lebih-lebih lagi pada sahabat-sahabat yang tercari-cari cara mudah, selamat dan semulajadi (tanpa menganggu hormon) untuk merancang tanpa mengambil pil perancang. Dengan Jamu Jarak Manja ni kita boleh merancang dan dalam masa yang sama kita ikat hati suami supaya jadi "Gila Bayang" dengan kita 😘😉

Jom tengok apa dia tips menarik yang saya nak kongsikan bersama Jamu Jarak Manja ni 😉



⛔️NORMAL PROTECTION⛔️

Baiklah, untuk Normal Protection anda perlu makan 2/3 biji Jamu Jarak Manja pada waktu malam.
Bagaimana cara untuk mengamalkannya tu?
Anda perlu mengambil Jamu pada waktu yang sama setiap hari ye kerana anggaran protection yang ditetapkan bagi Jamu Jarak Manja adalah selama 24 jam sahaja. Sekiranya anda tidak mengambil pada waktu yang sama, tidak dijamin kemungkinan anda untuk mengandung lagi akan ada.

Extra Protection lagi diperlukan apabila anda melakukan hubungan intim bersama suami. Setiap kali selepas "bersama" dengan suami, pastikan anda melakukan proses meruang dan selepas itu HARUS insert 1 atau 2 biji Jamu Jarak Manja.

MACAM MANA KALAU SAYA TERLUPA?
Kalau terlupa tu bila teringat cepat-cepat la makan ye, tapi kalau boleh jangan la lupe. Lebih baik makan ikut cara yang ditetapkan jika betul-betul nak rancang kehamilan atau nak jarak kan kehamilan. Kalau rasa-rasa kita ni pelupa sangat cuba la pasang alarm kat fon supaya ingat kan. 😉

MACAM MANA PULA KALAU SAYA TERLUPA SAMPAI SEHARI?

OK, Kalau sehari tu langsung terlupa nak ambil JJM elakkan daripada "bersama" sekurang-kurangnya dalam masa seminggu. Tapi kalau nak bersama juga & suami dah minta sangat-sangat tu kena buat macam kat bawah ni la ye:

🚫📛DOUBLE PROTECTION🚫📛


Makan JJM 3 biji sebelum bersama. Kemudian lakukan proses meruang dan WAJIB insert 1 biji JJM dan makan 3 biji JJM selepas "bersama".

INSYA ALLAH, Kalau ikut betul-betul cara dan arahan seperti diatas ni, dapat membantu menJARAKkan kehamilan.


Nak tau apa lagi khasiat dan kelebihan Jamu Jarak Manja ni? Jom baca kat sini.

Berminat nak dapatkan JJM ni boleh hubungi saya seperti dibawah :


No comments:

Post a Comment