MENU BAR

Wednesday, 1 March 2017

JAMU BIDAN : MERANCANG CARA SELAMAT DENGAN JAMU JARAK MANJA



Hai semua, menulis lagi SZ hari ni 😃😃😃. Hari ni SZ nak share dengan korang semua pasal "PIL PERANCANG". Haaaa... boleh kata topik hangat jugak la ni. Tapi SZ tak nak cerita pasal PIL PERANCANG moden ye sebab SZ tak nak pertikaikan kaedah perubatan moden ni sebab pada SZ tradisional atau moden, dua-dua ada kepentingan. Hari ni SZ just nak cerita pasal PIL PERANCANG tradisional yang SZ jual dan SZ juga amakan.... hihihihi... Kalau dah jual mestilah kena amalkan juga kan, baru lah kita tau keberkesanan produk tu mcam mana dan mudah juga untuk kita guide bakal-bakal customer kita. Tapi kena ingat juga ye korang, kadang-kadang lain orang lain pulak penerimaannya, yang penting nya bila berubat cara alami atau cara tradisional ni kena sabar dan istiqomah. Ikut nasihat perunding betul2 barulah kita akan dapat kesan yang mujarab. Tapi make sure cari perunding yang betul2 terlatih dan berpengalaman dengan produk tersebut ye. 

Eh! terlebih celothe pulak SZ ni kan 😅😅😅, baiklah, jom la kita terus pada topik utama. SZ nak perkenalkan JAMU JARAK MANJA ni pada korang. JAMU JARAK MANJA atau nama singkatannya JJM ni adalah PIL PERANCANG tradisonal keluar EMPAYAR JAMU BIDAN dan merupakan "Adik" kepada Jamu Bidan. Kenapa SZ kata dia "Adik" pada Jamu Bidan? sebab fungsinya lebih kurang macam Jamu Bidan cumanya ia lebih fokus kepada cara untuk menjarakkan kehamilan. Dan JJM ni sangat-sangat sesuai untuk ibu-ibu selepas bersalin tau. Maksudnya kalau kita lepas bersalin tu dah boleh terus makan dah. Kalau anak Kuning pun tak perlu risau, boleh makan juga sebab ramuan yang digunakan dalam JJM ni sangat-sangat bagus untuk mempercepatkan proses pemulihan dan pengecutan rahim. Meh kita baca sikit infonya :


Jamu Jarak Manja diformulasikan khas daripada beberapa jenis herba terpilih iaitu Madu, Serapat, Daun Sireh dan Bahan Utamanya adalah NENAS BATU.

Mengapa Nenas Batu?
Nenas Batu mempunyai pelbagai khasiat yang sangat bagus untuk kaum wanita terutamanya bagi wanita selepas bersalin.

Fungsi asas Jamu Jarak Manja adalah memfokuskan kepada mereka yang ingin menjarakkan kehamilan disamping menjaga kesihatan dalaman dan mengetatkan semula otot-otot vagina selepas melahirkan.



KANDUNGAN Jamu Jarak Manja
🌺Nenas Batu
🌺Madu
🌺Serapat
🌺Daun Sireh

KEAJAIBAN *Jamu Jarak Manja*
diadun penuh kasih sayang dengan menggunakan tangan oleh bidan yang berpengalaman dalam ilmu perbidanan selama lebih 30 tahun
mendapat kelulusan Makmal dibawah seliaan Kementerian Kesihatan Malaysia
pembuatannya secara homemade menggunakan 100%herba semulajadi
herba herba diambil secara terus dari dalam hutan yang mana hidupannya meliar bukan ditanam.
menggunakan herba asli yang hidup meliar dan bebas racun
diadun mengikut resepi turun temurun gabungan ilmu perbidanan Melayu Indonesia Thailand

SIAPA YANG WAJIB MENGAMBIL *Jamu Jarak Manja*
🙋wanita selepas bersalin *Khususnya*
🙋wanita yang ingin merancang dengan cara semulajadi
ingin menjarakkan kehamilan
🙋wanita yang ingin mengembalikan zaman *KEDARAANNYA* seperti malam pertama
🙋wanita yang mahu memberi kejutan *Malam Pertama* pada suami setiap kali "bersama"
🙋wanita yang ingin mengembalikan bentuk badan asal
🙋wanita yang kurang nafsu seks @ mati putik

KELEBIHAN *Jamu Jarak Manja*
✔Ikhtiar untuk menJarakkan Kehamilan
✔Jamu Insert X-Press Dara/Perawan
✔Detox toksin dalam darah
✔Kekal kurus
✔Kekal dara
✔Merangsang libido seks pada wanita yg dingin/mati putik

Khasiat *Jamu Jarak Manja*
🔸Mengecutkan rahim selepas bersalin, sekaligus menjadikan ibu-ibu sihat, cergas dan berseri dalam pantang.
🔸Bagi ibu yang baru bersalin, untuk mengecutkan rahim, perlu ambil seminggu sekali sahaja.
🔸Boleh jadikan ubat untuk menjarangkan anak
🔸Melawaskan kencing dan mengelakkan sakit batu karang serta buah pinggang.
🔸Membantu melancarkan pembuangan angin.
🔸Membantu ibu-ibu yang bakal menopause.
🔸Mengubati penyakit buasir.
🔸Merendahkan paras kolesterol dalam darah.
🔸Melancarkan perjalanan darah.
🔸Mencantikkan bentuk badan, pinggul dan payudara

*Pantang Larang* ketika mengamalkan JAMU JARAK MANJA
❌wanita mengandung
❌Haidh
❌Menyusu bayi G6PD
❌Hindarkan ais
❌Jarakkan sehingga 3 -4 jam sebelum atau selepas minum air kelapa
❌Mempunyai sakit kronik seperti buah pinggang
❌Penghidap major @ minor talesimia

Bagaimana Cara Pengambilan yang perlu untuk saya Menjarakkan Kehamilan? 🤔🤔🤔

⭕Normal Protection⭕
Amalkan mengambil 2/3 biji *JJM* pada waktu malam dan *PASTIKAN AMBIL PADA WAKTU YANG SAMA* setiap hari. Ini kerana *anggaran masa protection dari JJM adalah selama 24 jam.
Jika anda ambil pada jam 10 malam maka setiap hari anda *wajib* makan pada Jam 10 malam juga.

*📛APABILA MELAKUKAN HUBUNGAN INTIM📛*
Pastikan anda melakukan *Proses meruang* selepas "bersama" dan insert 1@2 biji ke dalam vagina. 
*‼⚠AMBIL ‼PERHATIAN!!! INI PENTING JIKA ANDA MAHU MENJARAKKAN KEHAMILAN‼⚠*

⁉Bagaimana Jika Saya Terlupa⁉
Mudah saja. Terus makan jika anda teringat. Tak perlu tunggu sehingga malam.

* ❔JIKA TERLUPA SAMPAI SEHARIAN❔*
Ambil *DOUBLE DOSE*JJM!!!
4 biji JJM sudah memadai dan Jika boleh elakkan "bersama" dalam seminggu.

Tapiiiiiii.... Jika suami minta untuk Berhubungan Intim juga...

⛔ANDA PERLU DOUBLE PROTECTION⛔

*caranya :*
🤛Ambil JJM 3 biji sebelum bersama.
🤛Lakukan Proses Meruang dan WAJIB insert 1@2 biji JJM ke dalam vagina dan makan lagi 3 biji JJM selepas bersama.
*⚠INI JUGA PENTING JIKA ANDA BENAR2 INGIN MENJARAKKAN KEHAMILAN⚠*

INSYA'ALLAH.... BIIZNILLAH. Usaha Tangga Kejayaan! 

JJM ni harga dia RM38 sebotol tau. Kandungan dia ada 60 biji. Tapiiiiiiiii... kalau korang nak Jimat, SZ ada sediakan Pakej-Pakej menarik untuk korang tau. Jom tengok............

Ini antara pakej yang SZ tawarkan :

:heart_eyes: 🌹Pakej Dara Sunti🌹
:white_check_mark: 💕RM 76
:white_check_mark: 💕2 botol / 120 biji
:white_check_mark: 💕sebulan penggunaan

:heart_eyes: 🌸Pakej Express Dara🌸
:white_check_mark: ❣💖RM 150
:white_check_mark: 💖4 botol / 240 biji
:white_check_mark: 💖2 bulan penggunaan

:heart_eyes: 🌷Pakej Ratu Dara @ menjadi silver dealer🌷
:white_check_mark:💗💗 💝RM 160 *free pos*
:white_check_mark: 💝5 botol / 300 biji
:white_check_mark: 💝layak mendapat 15% untuk pembelian botol seterusnya

:postbox::gift: 💌Postage RM 8 - 10.

:gift: 🎁Setiap belian melebihi RM100 berhak mendapat  *hadiah misteri*


So korang boleh pilih la mana Pakej yang berkenan dihati. Lepas tu korang boleh Whatsapp SZ untuk order terus keh.

JOM KITA MERANCANG DENGAN CARA PALING SELAMAT TANPA KESAN YANG MEMUDARATKAN!!!
HUBUNGI SZ SEPERTI DIBAWAH

No comments:

Post a Comment